Openingstijden van de praktijk

Maandag8:30 – 17:00
Dinsdag8:30 – 17:00
Woensdag8:30 – 17:00
Donderdag8:30 – 17:00
Vrijdag8:30 – 12:00

Afspraak maken

Je kunt telefonisch of per e-mail een afspraak maken (zie contact voor bereikbaarheid).

Ben je verhinderd voor een afspraak? Bel dan minstens 24 uur van tevoren af, anders zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen voor de gereserveerde tijd. Indien je een afspraak op maandag niet kunt nakomen, dan dien je deze op vrijdag voorafgaand uiterlijk om 11:00 uur te annuleren.

Bij afwezigheid van tom worden de honneurs waargenomen door een collega.

Cliënt worden?

Nieuwe cliënten kunnen zich via de website of in de praktijk bij tom aanmelden. Om je dossier goed bij te kunnen houden hebben wij de volgende gegevens nodig: volledige naam, achternaam, geboortedatum, BSN (geldig legitimatiebewijs) en adres.

Nadat je hebt ingeschreven nemen wij contact op om een afspraak voor het eerste bezoek in te plannen. Wij trekken meer tijd uit voor deze afspraak dan voor een reguliere controle. Tijdens het eerste bezoek vinden wij het belangrijk dat wij kennis met elkaar kunnen maken, bespreken we jouw wensen en behoeften betreffende je gebitssituatie en doen we een uitgebreid onderzoek.

Voor een volledig overzicht kan het noodzakelijk zijn om röntgenfoto’s te maken (tenzij deze zeer recent gemaakt en digitaal in ons bezit zijn). Voorafgaande aan het eerste bezoek vragen wij je de algemene gezondheidsvragenlijst in te vullen. Indien nodig zal de gezondheidsvragenlijst mondeling besproken worden.

De tandarts zal indien nodig een behandelplan en begroting opstellen en deze bespreken. Hierna zal in overleg een beslissing genomen worden over de zorgrichting en type behandeling.

Voor het eerste bezoek is het belangrijk dat je een geldig legitimatiebewijs en het zorgpasje mee neemt. De gezondheidsvragenlijst krijg je bij binnenkomst in de praktijk.

Inschrijven is zo geregeld

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Is er sprake van een spoedgeval?

Niet alle klachten en problemen vallen onder een “spoedgeval”. Zo zijn uitgevallen vullingen, losse (nood-)kronen of -bruggen geen spoed gevallen. Spoedgevallen zijn: Onhoudbare pijn, een uitgeslagen of losse tand (trauma) en een nabloeding na tandheelkundige behandeling. Wanneer er sprake is van een spoedgeval bel je tijdens onze openingstijden naar de praktijk zodat wij je bij voorkeur nog dezelfde dag kunnen helpen.

Buiten onze openingstijden is voor acute spoedgevallen (trauma en nabloedingen) de dienstdoende tandarts bereikbaar via telefoonnummer 020 – 660 27 50.

Tarieven

De tandartstarieven zijn landelijk vastgelegd in de UTP-Tarievenlijst en voor elke tandartspraktijk gelijk. Waar we verschil proberen te maken als tom, is het bekijken van de mogelijkheden die passen bij jouw budget. We denken graag creatief en oplossend, maar houden daarbij wel aan onze hoge kwaliteitsstandaard vast.

 

Facturen komen via Infomedics

Goed geregeld, voor iedereen! De rekening krijg je van Infomedics. Als het mogelijk is controleert infomedics of de zorgverzekeraar (een deel van) je rekening vergoedt. Een vergoeding zie je altijd terug op de rekening en je betaalt alleen het bedrag dat overblijft.

Je kan de rekening digitaal (per e-mail) of per post ontvangen.

Laat van je horen

Voor ons is het heel normaal als mensen hun mond open doen. Daarom horen wij graag hoe je het bezoek aan onze praktijk hebt ervaren. Je reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wil je suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Doe je mond open en laat het ons weten. Ook wanneer je een klacht hebt kun je contact met ons opnemen. Hier is daar meer informatie over te vinden.

algemene informatie over tom