Moderne tandheelkunde

tom staat voor een minimaal invasieve aanpak. Dit is een moderne aanpak waarbij tanden en kiezen op de minst ingrijpende manier worden terug gebracht naar de oorspronkelijke vorm en functie. Hoe minder er wordt ingegrepen hoe kleiner de kans op complicaties achteraf.

Om zo min mogelijk te hoeven ingrijpen is het belangrijk om veel aandacht te besteden aan preventie en vroegtijdig signaleren van problemen. Wanneer bijvoorbeeld een gaatje in een tand of kies tijdig wordt opgemerkt, voorkom je een hoop problemen en dure behandelingen.

Natuurijk grijpen we liever niet in, een gezonde leef- en voedingsstijl spelen hierbij een belangrijke rol. Voorkomen blijft altijd beter dan genezen.

Wij zijn een praktijk voor algemene tandheelkunde, dit betekent dat alle behandelingen in de praktijk door de tandarts uitgevoerd kunnen worden. Mocht de situatie toch te complex zijn dan zorgen wij dat je op de juiste plek terecht komt voor de beste behandeling.

Hoe gezond is jouw mond?

Je kunt de mond zien als spiegel van je gezondheid. Een gezonde mond is voor weinig mensen meer vanzelfsprekend. Je leefstijl bepaalt hoe het met je fysieke fitheid maar ook hoe het met je gebit gesteld zal zijn.
Een gezond gebit scheelt niet alleen een hoop geld, met een gezond gebit heb je ook minder kans op het ontwikkelen van welvaartsziekten.

Wij bij tom vinden het belangrijk om naar de oorzaak van gebitsproblemen te kijken en niet alleen de symptomen te bestrijden. Onze aanpak is daarom gebaseerd op preventie. Door optimale zelfzorg creëer je een optimale mondgezondheid.

De mondzorgkundige kan je helpen jouw gebit in optimale conditie te brengen.

Onze missie

tom nodigt je uit!

Ervaar zelf hoe aandacht en rust jouw tandartservaring kan veranderen.

Wij vinden persoonlijke aandacht en deskundig advies in een ontspannen sfeer belangrijk. Daarnaast staan wij voor hoge kwaliteit tandheelkunde en leefstijltandheelkunde. Wij zien de mond als spiegel van de gezondheid, preventie en bewustwording staan hierbij centraal.

Wat vinden wij belangrijk

Aandacht